Enjin Carian Anda!

Sunday, August 29, 2010

UiTM Merbok

Walaupun aku tak paham situasi sebenar korang, tapi yang aku tau korang sekarang tengah menghadapi pelbagai ujian, test, forum dan sebagainya. InsyaAllah, korang akan dapat mengatasinya. Ketahuilah bahawa korang ni adalah insan terpilih.. Bukan senang nk blaja law nie. Tp korang hebat! Kini dah sem 2 dah. Kalau aku ntah pass ntah tidak sem 1 law.. Kuatkan semangat!

Renung-renungkan kata-kata ini : -
Tough times do not last but tough guys do.

Ayat dari pujangga Amirul Arif : -
The root is bitter but the fruit is sweet!

You can do it!

Special tribute to all my friend in Universiti Teknologi MARA (UiTM) whose currently taking Pre-Law in Merbok,Kedah

Syafiq Affandy Hasan , Hamdan Nazri , Amirul Arif , Ahmad Hafiz dan juga kepada semua rakan-rakan seperjuangan mereka walaupun saya tidak mengenali anda. Doa saya sentiasa mengiringi kalian!

3 comments:

  1. eh thnks ya.
    walaupun saya tak mengenali anda,
    thanks sbb wish. =)

    add lah saya di FB.
    bahahaha~

    ReplyDelete